RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: LEPAKING Mingguan - Sepetang bersama RMR di dataran Merdeka, KL!!


Guru

Status: Offline
Posts: 649
Date:
RE: LEPAKING Mingguan - Sepetang bersama RMR di dataran Merdeka, KL!!


are_pes wrote:

terasa bagai anak kecil jee masa lepak ngan geng RMR mana taknye semua moto rare teman punya xrare langsung


 motor bkn ukuran pde sesuah persahabatan

joint je bro,diaorang tarak sombong pnya....

tapi kalo diaorang ajak sukat tu..pndai2 la seatle mcm ner....hhehehee



__________________

LU mikir LA DeWeK..PELuPUtaN jalok NGaPURO..
/// 017-3142342 SABAK BERNAM - KLANG



Senior Member

Status: Offline
Posts: 222
Date:

angah DELEK wrote:
are_pes wrote:

terasa bagai anak kecil jee masa lepak ngan geng RMR mana taknye semua moto rare teman punya xrare langsung


 motor bkn ukuran pde sesuah persahabatan

joint je bro,diaorang tarak sombong pnya....

tapi kalo diaorang ajak sukat tu..pndai2 la seatle mcm ner....hhehehee


 ada jugak ke main sukat2..............bahayano



__________________

http://nsrbikekualalumpur.blogspot.com/



Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

are_pes wrote:
angah DELEK wrote:
are_pes wrote:

terasa bagai anak kecil jee masa lepak ngan geng RMR mana taknye semua moto rare teman punya xrare langsung


 motor bkn ukuran pde sesuah persahabatan

joint je bro,diaorang tarak sombong pnya....

tapi kalo diaorang ajak sukat tu..pndai2 la seatle mcm ner....hhehehee


 ada jugak ke main sukat2..............bahayano


 geng2 TZR tu bahaye, manjang sukat n  2 dapur je. hahahahahahaa



__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 649
Date:


 geng2 TZR tu bahaye, manjang sukat n  2 dapur je. hahahahahahaa


 tapi yg suke sgt sukat tu dh jual motor lak,gare2 kene tnggal dgn 2 dapor...

skrg dia tgh risik2 nk pkai 2dapor la kononyer....hehe,kite saksikan kmnculanyer...hehehehee



__________________

LU mikir LA DeWeK..PELuPUtaN jalok NGaPURO..
/// 017-3142342 SABAK BERNAM - KLANG



Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

angah DELEK wrote:

 geng2 TZR tu bahaye, manjang sukat n  2 dapur je. hahahahahahaa


 tapi yg suke sgt sukat tu dh jual motor lak,gare2 kene tnggal dgn 2 dapor...

skrg dia tgh risik2 nk pkai 2dapor la kononyer....hehe,kite saksikan kmnculanyer...hehehehee


 kadang2 gosip2 liar tu jgn amik port sgt. cam artis lak  ! hahaahhaa



__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 3662
Date:

minggu ni ada gak ke>???dataran buleh masuk ke ahad ni kecoh2 perhimpunan haram tu..huhu

__________________




biar mtr buruk janji retro!!!




Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

pehimpunan hari sabtu. tp x pasti la aahd tu boleh masuk ke tak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 222
Date:

minggu ni xdapek follow lepak sebab pergi kenduri

__________________

http://nsrbikekualalumpur.blogspot.com/



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

 Setiap hari AHAD petang telah diGAZETkan

mat Negro akan lepak di Dataran Merdeka

jadi tak perlu tanya ada atau tidak...

DATANG TERUS dan PARKING moto..

RAMAI atau Kurang itu adalah perkara yg tidak dapat dijangkakan..

kerana... "Dunia ini tiada jaminan melainkan satu peluang."

gunalah peluang itu sebaik mungkin!!!

p/s Parking sorang2 pun ok,,... janji moto RARE!!!!

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 3662
Date:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu

__________________




biar mtr buruk janji retro!!!




Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

uda_5-speed wrote:

minggu ni ada gak ke>???dataran buleh masuk ke ahad ni kecoh2 perhimpunan haram tu..huhu


 sabtu ni insyaallah ado..tp den dah balik pmtg pauh..ado kenduri aqiqah anak den..



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

uda_5-speed wrote:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu


 menebeng adalah perkataan seumpamaan MENEBENG ni maksudnya menayang-nayangkan diri...lebih kepada anak dara lah, sebab macam tak manis. Contoh kalu orang datang rumah kita, lepas tu kita sama duduk ngan mereka..macam MENEBENG-NEBENG...anak dara dulu kan bila orang datang semua duduk dapur atau masuk bilik. Contoh lain, macam anak dara duduk kat depan rumah, depan pintu, bawah pokok ke...nanti mak aku akan cakap " MENEBENG-NEBENG ko kat depan pintu tak malu ke" hah...macam tu lah maksudnye...dan perbuatan ni macam tak sopan lah bagi anak dara...heheh...jadi aku nak MENEBENG...wawawawa..cabottttt..



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

rizal_bangi wrote:
uda_5-speed wrote:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu


 menebeng adalah perkataan seumpamaan MENEBENG ni maksudnya menayang-nayangkan diri...lebih kepada anak dara lah, sebab macam tak manis. Contoh kalu orang datang rumah kita, lepas tu kita sama duduk ngan mereka..macam MENEBENG-NEBENG...anak dara dulu kan bila orang datang semua duduk dapur atau masuk bilik. Contoh lain, macam anak dara duduk kat depan rumah, depan pintu, bawah pokok ke...nanti mak aku akan cakap " MENEBENG-NEBENG ko kat depan pintu tak malu ke" hah...macam tu lah maksudnye...dan perbuatan ni macam tak sopan lah bagi anak dara...heheh...jadi aku nak MENEBENG...wawawawa..cabottttt..


 good job, dah ado penterjemah !. hahaaha



__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 

jem


Senior Member

Status: Offline
Posts: 282
Date:

terbaek...................


__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 3662
Date:

tula den maksudkan...DBKL tu seumpamo omak2 la selagi x dihalau balik selagi tu la duk menebeng muko kek dataran tu...hihiihi...den pon slalu menebeng kek lotus tu..haha

__________________




biar mtr buruk janji retro!!!




Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

uda_5-speed wrote:

tula den maksudkan...DBKL tu seumpamo omak2 la selagi x dihalau balik selagi tu la duk menebeng muko kek dataran tu...hihiihi...den pon slalu menebeng kek lotus tu..haha


 apo nk buek abg udo..mereko ado kuaso.



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

are_pes wrote:

terasa bagai anak kecil jee masa lepak ngan geng RMR mana taknye semua moto rare teman punya xrare langsung


 adoyai are..jgn bagi patah semangat den nk poei join ngan geng RMR..



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 553
Date:

ptg ni jom...

__________________

Irfan JijaN

DULU, KINI DAN SELAMANYA.....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 222
Date:

Petang ni ada tak?


__________________

http://nsrbikekualalumpur.blogspot.com/



Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

7/10/12 .. balik dari ride cherating. singgah jmpe kawan2 di KL




__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

salam Bro...minggu nie ader lepak santai lagi tak dekat Dataran....

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

azman_mengamuk wrote:
rizal_bangi wrote:
uda_5-speed wrote:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu


 menebeng adalah perkataan seumpamaan MENEBENG ni maksudnya menayang-nayangkan diri...lebih kepada anak dara lah, sebab macam tak manis. Contoh kalu orang datang rumah kita, lepas tu kita sama duduk ngan mereka..macam MENEBENG-NEBENG...anak dara dulu kan bila orang datang semua duduk dapur atau masuk bilik. Contoh lain, macam anak dara duduk kat depan rumah, depan pintu, bawah pokok ke...nanti mak aku akan cakap " MENEBENG-NEBENG ko kat depan pintu tak malu ke" hah...macam tu lah maksudnye...dan perbuatan ni macam tak sopan lah bagi anak dara...heheh...jadi aku nak MENEBENG...wawawawa..cabottttt..


 good job, dah ado penterjemah !. hahaaha


 ahli dewan bahase dan pustake ni..hehe



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

Botak 5 speed wrote:

salam Bro...minggu nie ader lepak santai lagi tak dekat Dataran....


 wado.. bro botak5speed dan jenterenye yg bru diservis ibarat bayi bru lahir.. hehe 



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

mana ade..standartla....nak cari blok lain nie....
Bro Yatchai minggu nie turun dataran...nak tak..
kite kan orang baru...kenala gie kenalkan diri...

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

Botak 5 speed wrote:

mana ade..standartla....nak cari blok lain nie....
Bro Yatchai minggu nie turun dataran...nak tak..
kite kan orang baru...kenala gie kenalkan diri...


 insyaAllah.. lau pg pun naek mto plastik jela.. moto teman enjin kene turun la.. demam selseme. huhu



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

motor plastik xpo..jgn motor kertas

__________________

...solo rider....



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

itu poligami heh heh heh



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

zoulkapan wrote:

motor plastik xpo..jgn motor kertas


 den ado moto korteh minyak..leh join x tai zoul..huwa..huwaa



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

Botak 5 speed wrote:

salam Bro...minggu nie ader lepak santai lagi tak dekat Dataran....


 setiap minggu on botak..poei yo.



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

yatchai wrote:
azman_mengamuk wrote:
rizal_bangi wrote:
uda_5-speed wrote:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu


 menebeng adalah perkataan seumpamaan MENEBENG ni maksudnya menayang-nayangkan diri...lebih kepada anak dara lah, sebab macam tak manis. Contoh kalu orang datang rumah kita, lepas tu kita sama duduk ngan mereka..macam MENEBENG-NEBENG...anak dara dulu kan bila orang datang semua duduk dapur atau masuk bilik. Contoh lain, macam anak dara duduk kat depan rumah, depan pintu, bawah pokok ke...nanti mak aku akan cakap " MENEBENG-NEBENG ko kat depan pintu tak malu ke" hah...macam tu lah maksudnye...dan perbuatan ni macam tak sopan lah bagi anak dara...heheh...jadi aku nak MENEBENG...wawawawa..cabottttt..


 good job, dah ado penterjemah !. hahaaha


 ahli dewan bahase dan pustake ni..hehe


 ahli nujum.cabottttttttttt



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

rizal_bangi wrote:
yatchai wrote:
azman_mengamuk wrote:
rizal_bangi wrote:
uda_5-speed wrote:

selagi DBKL x halau selagi tu la menebeng kek dataran..huhu


 menebeng adalah perkataan seumpamaan MENEBENG ni maksudnya menayang-nayangkan diri...lebih kepada anak dara lah, sebab macam tak manis. Contoh kalu orang datang rumah kita, lepas tu kita sama duduk ngan mereka..macam MENEBENG-NEBENG...anak dara dulu kan bila orang datang semua duduk dapur atau masuk bilik. Contoh lain, macam anak dara duduk kat depan rumah, depan pintu, bawah pokok ke...nanti mak aku akan cakap " MENEBENG-NEBENG ko kat depan pintu tak malu ke" hah...macam tu lah maksudnye...dan perbuatan ni macam tak sopan lah bagi anak dara...heheh...jadi aku nak MENEBENG...wawawawa..cabottttt..


 good job, dah ado penterjemah !. hahaaha


 ahli dewan bahase dan pustake ni..hehe


 ahli nujum.cabottttttttttt


 ha ini dinamekan rejam tekong xthn nk kencing.. teman lambung tekong kasi benam truih ilang dye..



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

rizal_bangi wrote:
zoulkapan wrote:

motor plastik xpo..jgn motor kertas


 den ado moto korteh minyak..leh join x tai zoul..huwa..huwaa


 adess..cmno nk d kategorikan tu??den ado sebijik rgv..tp replika ajo..xboleh naik...kasi letak dkt kaunter tmpt kojo



__________________

...solo rider....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

minggu nie turun kena pakai moto wave jer....tank bocor lak

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

adoi...tank bocoq plok.. bkn bru cat ke bro botak?



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

memang baru cat...tak taula nak wat camner..
tgh cube tampal ngan aloi stic nie...nak tgk dulula...
KL mana tempat nak wat tank erk...

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

Botak 5 speed wrote:

memang baru cat...tak taula nak wat camner..
tgh cube tampal ngan aloi stic nie...nak tgk dulula...
KL mana tempat nak wat tank erk...


 kene tanye encik erna kapan derna... zoul bg lokasi plzz



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

adoi,,jgn tnye den...lokasi nk buek tank den kena tnye pomen jugak..tp raso ramai otai2 lam ni dpt bantu masalah bro botak ni...surau lukman al-hakim ni area wangsa maju belah mano yoo??

__________________

...solo rider....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

Rasa nyer kat seksyen dua wangsa maju

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

terima kasih bag botak..sabtu ni kena ke sane...tgk memo kuar nm den kena p

__________________

...solo rider....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

awk nie mcm ustaz jer...pegi bagi ceramah ker.....

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

sy bkn ustaz bang...sy staff biasa aje...ilmu agama masih byk kena blajar..kalo nk tnye pasal zakat insyaALLAH blh bantu..kalo nmpk rxz putih plet wdj berjejari runcing merah sy la tu

__________________

...solo rider....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

PM fon number...mana tau leh g minum sabtu nie...

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

yaaaa tu dia,, temujanji telah dibuat.. ngeteh2



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

alamak abg botak..maaf dipinta..kerna agak sibuk dengan hal kerja maka terlupa ini thread..nnt sy sms abg botak ye.yat kasi pm no ye..

__________________

...solo rider....



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

zoulkapan wrote:

alamak abg botak..maaf dipinta..kerna agak sibuk dengan hal kerja maka terlupa ini thread..nnt sy sms abg botak ye.yat kasi pm no ye..


 bereh boh, 013-410 2945(whatsapp available) hehe.. aritu teman ke nks sentul cri brg, igt nk calling2 kwn2 tp xsempat le, g naik kte jln jem. sempat bli brg je tu pun xcukup lg. nnt nk ke sane teman halo2 le hehe kot2 leh tunjuk kedai yg lg mantap.



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

SMS aje yat..hp lampu suluh aje nii

__________________

...solo rider....



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

henpon cecanggih pun lau xde kredit, baik lempor kan je.. hehe



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

Botak 5 speed wrote:

awk nie mcm ustaz jer...pegi bagi ceramah ker.....


 Tok Siak,Masjid Key ell..hihi.



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2249
Date:

yatchai wrote:

henpon cecanggih pun lau xde kredit, baik lempor kan je.. hehe


 dari di lemporkan sahaja,membuang bende yg tak rosak n boleh pakai..baiklah diberi kepado den..boleh gak den gunokan henpon tu..den jualkan kek kodai henset..ahaks!!



__________________

012-3530389 - Mat Rijal RX

Sani Motor,Kg.Sungai Tangkas.

 

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

rizal_bangi wrote:
yatchai wrote:

henpon cecanggih pun lau xde kredit, baik lempor kan je.. hehe


 dari di lemporkan sahaja,membuang bende yg tak rosak n boleh pakai..baiklah diberi kepado den..boleh gak den gunokan henpon tu..den jualkan kek kodai henset..ahaks!!


            Bleh top-up beli Tiub moto...he he he



__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed

«First  <  1 2 3 4  >  Last»  | Page of 4  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard