RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ride retro..


Guru

Status: Offline
Posts: 632
Date:
ride retro..


Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih fahamdan tak bertegur sapa..Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya..kerana ada ride retro..tak tahu macam mana nak bagi tahu isteri supayakejutkan dia pada pagi esoknya..Si suami ni dapat idea..lalu dia tulis satu nota

KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK

Esoknya si suami ni terlewat bangun dia nak marah pun ada nak ketawa pun ada kat isterinya.Nak tahu kenapa?si suami ni terjumpa nota

BANG!! BANG!! BANGUN BANG!DAH PUKUL 6.30 PAGI



__________________

biarlambatasalselamat...



Guru

Status: Offline
Posts: 1952
Date:

wakakakakaakakak !!!!!
ini pun buat aku gelakkkkkkk !!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~cilakoooo !!!!

__________________

in memory PBX 540,AR 4476 ... now with BFF 2636  .....Klang / Shah Alam 012-6044007 , 011-31549405

 

 



Guru

Status: Offline
Posts: 1947
Date:

ini macam silent komedi daa....wakakaka..layannnnnn

__________________

...solo rider....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 246
Date:

Baguih Idea tu..biggrinbiggrinbiggrin



__________________

...Its MY Life...



Guru

Status: Offline
Posts: 553
Date:

hahahahhaha.........guling2 dah ni...

__________________

Irfan JijaN

DULU, KINI DAN SELAMANYA.....



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 30
Date:

haha... lawak-lawak.. :)

__________________

"ReTRo RoMPiN RiDeR's"

BoB - 016 951 5870



Senior Member

Status: Offline
Posts: 478
Date:

haha...bleh pakai idea nie....hhahaha....senak perut nie...

__________________

Menjejak Pemilik RXZ 5 Speed

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard