RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: HONDA CB450


Senior Member

Status: Offline
Posts: 194
Date:
HONDA CB450


Nak mintak pandangan dan ilmu dari rakan2 yang tahu pasal jentera ni..hehe.tq2biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinkalau ada kongsi2 kan la yew..sbb ada kwn terjumpa sebijon..sbb itulah ingin tahu info mengenai jentera ini..winkwinkdkt tepi ada tulisan 500 dan pakai rim sukan seperti di dalam gambau yg diberi..tapi xtau sgt sbb xtau sgt psl jentera ni. terima kasih..



-- Edited by Retro Panter on Sunday 25th of December 2011 01:22:20 AM

Attachments
__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 791
Date:

Gambar tu semua bkn gambar moto CB450 tu.Yg tgh ngan kanan tu CB504 mcm moto trafik taun 70an.

CB450 ni moto trafik awal 70an.Model ni juga di kenali sebagai Black Bomber dan enjin moto ni tak guna tepet adjustment mcm moto 4 stroke bias ia mengunakan sistem Torsion Spring.Laju moto ni!



__________________


 



Guru

Status: Offline
Posts: 695
Date:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB450

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 194
Date:

terima kasih kepada abam2 yg sudi kongsi ilmu..saya sbgai bdk baru nak merangkak ucapkan ribuan terima kasih..ni gambar moto yg dikatakan saya..agaknya honda cb ape yew????confuseconfuseconfuseconfuseconfuse

 

Uploaded with ImageShack.us



-- Edited by Retro Panter on Wednesday 29th of February 2012 12:42:44 AM

__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

tgk model ni mcm honda hawk 400...

__________________

RUSTY GOLD!!!



Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

CB350F wrote:

tgk model ni mcm honda hawk 400...


 kompom, honda hawk 400.. power la brade romi

Honda_CB_400T_Hawk_I_1978.jpg



-- Edited by yatchai on Wednesday 19th of December 2012 12:06:05 AM

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1098
Date:

silap2 td hawk400T ni bru betoi

95409d1192243660-t-w-1978-cb400-hawk-tii-beautiful-000_0525.jpg



__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard