RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: TRANS BORNEO@SERAWAK,BRUNEI,SABAH


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 59
Date:
TRANS BORNEO@SERAWAK,BRUNEI,SABAH


salam semua kawan2 da otai2 rmr,sya cadandkan buat satu ride..ke borneo.saya pasti ramai rakan2 kitakat sana akan gembira..kalau boleh mintak kerjasama badan berkanun seperti majlis keselamatan jalan raya(MKJR),agensi anti dadah kebansaan(AADK),kementerian belia dan sukan.atau pun pihak swasta yang sudi membantu.sume ini tidak mustahil RMR tak dapat lakukan.ibarat kate orang tua dulu.tepuk dada tanya hati.boleh ke tak.SEMOGA RMR TERUS MAJU DAN SUKSES

__________________
kakikupening


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

yer...
bolek kite ke sarawak..haha...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:

cadangan yang bagus tue..........
insyaallah kalau diizinkan kita semua akan sampai sana..........


__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

FREDDY SPENCER jr wrote:

salam semua kawan2 da otai2 rmr,sya cadandkan buat satu ride..ke borneo.saya pasti ramai rakan2 kitakat sana akan gembira..kalau boleh mintak kerjasama badan berkanun seperti majlis keselamatan jalan raya(MKJR),agensi anti dadah kebansaan(AADK),kementerian belia dan sukan.atau pun pihak swasta yang sudi membantu.sume ini tidak mustahil RMR tak dapat lakukan.ibarat kate orang tua dulu.tepuk dada tanya hati.boleh ke tak.SEMOGA RMR TERUS MAJU DAN SUKSES




memang amat bagus cadangan
macam gitu. tapi RMR ride semenanjung
pun belum lepas lagi.
Ada beberapa program dari pelbagai penganjur
inginkan penglibatan RMR dlm ride tersebut
spt:- Jelajah 1 malaysia, Konvoi ride ke Grik 
dan konvoi ride ke Gurun, Kedah.. semuanya
dalam peringkat kelulusan. kertas kerja sudah dihantar.



 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 59
Date:

MamatKapar wrote:

 

FREDDY SPENCER jr wrote:

salam semua kawan2 da otai2 rmr,sya cadandkan buat satu ride..ke borneo.saya pasti ramai rakan2 kitakat sana akan gembira..kalau boleh mintak kerjasama badan berkanun seperti majlis keselamatan jalan raya(MKJR),agensi anti dadah kebansaan(AADK),kementerian belia dan sukan.atau pun pihak swasta yang sudi membantu.sume ini tidak mustahil RMR tak dapat lakukan.ibarat kate orang tua dulu.tepuk dada tanya hati.boleh ke tak.SEMOGA RMR TERUS MAJU DAN SUKSES




memang amat bagus cadangan
macam gitu. tapi RMR ride semenanjung
pun belum lepas lagi.
Ada beberapa program dari pelbagai penganjur
inginkan penglibatan RMR dlm ride tersebut
spt:- Jelajah 1 malaysia, Konvoi ride ke Grik 
dan konvoi ride ke Gurun, Kedah.. semuanya
dalam peringkat kelulusan. kertas kerja sudah dihantar.



 

 




taniah RMR.saya pon ade berbincang ngan saudara azroy untok ride.sebab bg saya beliau seorang yang berpengalam dalam urusan trans borneo.kerana beliau perna wat solo ride hingga ke afrika suatu ketike dahulu.itu pun sebelum kewujudan RMR.kami sedang membuat kertas keje.isyaallah kalau di izinka kami akan hebah kan kepada rakan2 semua



__________________
kakikupening


Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

FREDDY SPENCER jr wrote:

taniah RMR.saya pon ade berbincang ngan saudara azroy untok ride.sebab bg saya beliau seorang yang berpengalam dalam urusan trans borneo.kerana beliau perna wat solo ride hingga ke afrika suatu ketike dahulu.itu pun sebelum kewujudan RMR.kami sedang membuat kertas keje.isyaallah kalau di izinka kami akan hebah kan kepada rakan2 semua



teruskan apa apa sahaja usaha yg baik
kami di RMR sentiasa akan memberi
maklumat kepada semua agar
segala usaha tersebut dibanggakan dan dihargai.

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 59
Date:

thanks abg mamat.atas sokongan anda.ade mase nanti kami akan turun kapar.saya sendiri pon da lama x lepak kapar.

__________________
kakikupening


Guru

Status: Offline
Posts: 2736
Date:

macam jauh je bukit badong ngan kapar...hahahahahah

__________________



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 59
Date:

kapar tak la jauh sngat.yang penting hati kena cekal.di mane ade rasa nak lepak di situ muncul jalan nak ke kapar huhuhuhu

__________________
kakikupening


Member

Status: Offline
Posts: 19
Date:

MamatKaparr wrote:

memang amat bagus cadangan
macam gitu. tapi RMR ride semenanjung
pun belum lepas lagi.
Ada beberapa program dari pelbagai penganjur
inginkan penglibatan RMR dlm ride tersebut
spt:- Jelajah 1 malaysia, Konvoi ride ke Grik 
dan konvoi ride ke Gurun, Kedah.. semuanya
dalam peringkat kelulusan. kertas kerja sudah dihantar.



Assalamulaikum w.b.t & selamat sejahtera,
..eemmm btul kata abg mat tu...x per biar la saya ride Trans Borneo nti nie, cam trip rikie dlu la.Current status stage 3 trainning session go to CH.

RMR u are the best..TQ 



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

azroy75 wrote:

Assalamulaikum w.b.t & selamat sejahtera,
..eemmm btul kata abg mat tu...x per biar la saya ride Trans Borneo nti nie, cam trip rikie dlu la.Current status stage 3 trainning session go to CH.

RMR u are the best..TQ 


caya bro!!
hanya jiwa yg kental
mampu melakukan yg terbaikbleh

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard