RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: SANTAI RETRO - PORT DICKSON 30-31 MEI 2009 ( ATURCARA )


Guru

Status: Offline
Posts: 1214
Date:
RE: SANTAI RETRO - PORT DICKSON 30-31 MEI 2009 ( ATURCARA )


Silam 05 wrote:

 

zuki wrote:

 

 


xnak la. sy nak minx sain dr silam05 la. haha. sain la bang kat tank motor buruk saya bang.biggrinbiggrin

 




ish... ish... ish.... saye tak pandai sain la.. saye pakai cap jari jer.. bleh?

 



bleh je. jgn abg langgar motor sy dgn daytona abg suda la. haha.


------------------------------------------------------------------------------------------
tgk perot mamat kapar.
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif


 



__________________
ape lah yg ada pada nama
ape lah yg ada pada gelaran
sampai masa kite akan jatuh
beringatlah

BERMACAM2 RAYBAN DAN AKSESORI RAYBAN UNTUK DIJUAL.
PM SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.




Guru

Status: Offline
Posts: 764
Date:

MamatKapar wrote:

hitam_kidal wrote:

 

 

STAGE BODYGUARD........police.gifbiggrinbiggrin

ETONE R.O.C.K...

xder yang nak amik sign faizal hussien ker? hihihihihihi




....adoiyaiii.... Bang nak sainnnnnnnn????????

..tu suar lutut koyak tu... jatuh lap ko... atau mu sajo sajo koyak????......
mu sehh.... mmg rock!!!!

 Bang nak sainnnnnnnn????????




 



nk sain y00?????

nnt den kasi y00.......

hehehehe...

bkn layan k0ner 0r saje2...

sluar reput laaaa...hehehehehehehe.....

 



__________________

Retro Owner Club Kuantan



Guru

Status: Offline
Posts: 3662
Date:

hahaha sebijik mcm faizal hussein gaya mu etone..hahaha
baru lah org lamo..dgn jaket kulit yg ketat..huh gentle mcm brado2 tue etone!!!
mst ramai bunga yg tertewan dikuantan tue ye??huhuh

__________________




biar mtr buruk janji retro!!!




Guru

Status: Offline
Posts: 738
Date:

betul tu uda,den ingat adik faizal husin.......jgn mare ye

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 3662
Date:

untuk pengetahuan semua kehadiran etone a.k.a faizal hussein ke kapar pada jumaat mlm sabtu bersamaan 5 jun semalam sgt mendapat kejutaan oleh pihak RMR kl dan mamat kapar adn the geng...betol2 thrue rider la etone nie...sorang2 pown jadi walaupown hanya menaiki kuda rxs beliau namun masih gagah menyusuri highway dari kuantan ke kapar...
SYABAS etone!!!

__________________




biar mtr buruk janji retro!!!




Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

zuki wrote:

----------------
tgk perot mamat kapar.
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif


 




.... kurang sket dari perut Zuki!!!..hehehe

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 764
Date:

uda_5-speed wrote:

hahaha sebijik mcm faizal hussein gaya mu etone..hahaha
baru lah org lamo..dgn jaket kulit yg ketat..huh gentle mcm brado2 tue etone!!!
mst ramai bunga yg tertewan dikuantan tue ye??huhuh




 xde la ude...

bunga2 kt kuantan ni xtau ape tu retr0(m0t02 lame mcm kt nie)...

yg die0rg tau nk yg up-t0-date je...

xpandang kt nie...



__________________

Retro Owner Club Kuantan



Guru

Status: Offline
Posts: 764
Date:

uda_5-speed wrote:

untuk pengetahuan semua kehadiran etone a.k.a faizal hussein ke kapar pada jumaat mlm sabtu bersamaan 5 jun semalam sgt mendapat kejutaan oleh pihak RMR kl dan mamat kapar adn the geng...betol2 thrue rider la etone nie...sorang2 pown jadi walaupown hanya menaiki kuda rxs beliau namun masih gagah menyusuri highway dari kuantan ke kapar...
SYABAS etone!!!



xde hal la...

aku pn teringin nk lpk kt KAPAR tmpt PENGHULU KAPAR lpk...

hehe...jgn marah yea mat...

papep0n aku n m0t0 selamat pergi n balik...

 thanx t0 0TAI1KT,K.FIZA,ABG.HAN,UDA,WAK JAWA,DELI,MAMAT KAPAR & the GANG & GENG2 MIC yg melayan aku sepanjang aku ade kt sana...

tq...tq...tq...jasamu semua dikenang...



-- Edited by et0Ne on Saturday 6th of June 2009 04:47:29 AM

__________________

Retro Owner Club Kuantan



Guru

Status: Offline
Posts: 2806
Date:

MamatKapar wrote:

 

zuki wrote:

 

----------------
tgk perot mamat kapar.
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif


 




.... kurang sket dari perut Zuki!!!..hehehe

 

 



haha.........itu lah perut bapak kapar yang nakal sgt2...kihkihkih....

biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 764
Date:

Dablek wrote:

 

MamatKapar wrote:

 

zuki wrote:

 

----------------
tgk perot mamat kapar.
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif


 




.... kurang sket dari perut Zuki!!!..hehehe

 

 



haha.........itu lah perut bapak kapar yang nakal sgt2...kihkihkih....

biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 

 




biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin



__________________

Retro Owner Club Kuantan



Guru

Status: Offline
Posts: 613
Date:

et0Ne wrote:

 

uda_5-speed wrote:

untuk pengetahuan semua kehadiran etone a.k.a faizal hussein ke kapar pada jumaat mlm sabtu bersamaan 5 jun semalam sgt mendapat kejutaan oleh pihak RMR kl dan mamat kapar adn the geng...betol2 thrue rider la etone nie...sorang2 pown jadi walaupown hanya menaiki kuda rxs beliau namun masih gagah menyusuri highway dari kuantan ke kapar...
SYABAS etone!!!



xde hal la...

aku pn teringin nk lpk kt KAPAR tmpt PENGHULU KAPAR lpk...

hehe...jgn marah yea mat...

papep0n aku n m0t0 selamat pergi n balik...

thanx t0 0TAI1KT,K.FIZA,ABG.HAN,UDA,WAK JAWA,DELI,MAMAT KAPAR & the GANG & GENG2 MIC yg melayan aku sepanjang aku ade kt sana...

tq...tq...tq...jasamu semua dikenang...



-- Edited by et0Ne on Saturday 6th of June 2009 04:47:29 AM

 



tentula kami layan awok tu faizal hussein heheee.....

 



__________________

.....unit pemantau bebas.....



Guru

Status: Offline
Posts: 2361
Date:

kak_fiza wrote:

 

et0Ne wrote:

 

uda_5-speed wrote:

untuk pengetahuan semua kehadiran etone a.k.a faizal hussein ke kapar pada jumaat mlm sabtu bersamaan 5 jun semalam sgt mendapat kejutaan oleh pihak RMR kl dan mamat kapar adn the geng...betol2 thrue rider la etone nie...sorang2 pown jadi walaupown hanya menaiki kuda rxs beliau namun masih gagah menyusuri highway dari kuantan ke kapar...
SYABAS etone!!!



xde hal la...

aku pn teringin nk lpk kt KAPAR tmpt PENGHULU KAPAR lpk...

hehe...jgn marah yea mat...

papep0n aku n m0t0 selamat pergi n balik...

thanx t0 0TAI1KT,K.FIZA,ABG.HAN,UDA,WAK JAWA,DELI,MAMAT KAPAR & the GANG & GENG2 MIC yg melayan aku sepanjang aku ade kt sana...

tq...tq...tq...jasamu semua dikenang...



-- Edited by et0Ne on Saturday 6th of June 2009 04:47:29 AM

 



tentula kami layan awok tu faizal hussein heheee.....

 

 



Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 



__________________
RMR FOREVER....RETRO MALAYSIAN RIDERS


Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

Han RGF wrote:
Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 




.... next time datang kg. mesia.....
jangan pakai suar koyak....
..pastu bawak satu barrel KFC.....!!!... hehehe

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2466
Date:

Han RGF wrote:
Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 

 


dongar tu..... yg mne menaruh harapn padam kn je la.... etone da monang... biggrinbiggrinbiggrin


__________________

m_598ac4e3b59b4b57be6660f2806ea574.jpg



Senior Member

Status: Offline
Posts: 235
Date:

nono..... memang melepas saya tak ikut ride ke Teluk Kemang .... menyesal ..... crying.gif .... kalau tak boleh juga saya berguru dengan otai-otai kat sana ..... nono

... dah lah moto cun-cun banyak .... menyesal tak ikut ..... ! no



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 585
Date:

Norty wrote:

nono..... memang melepas saya tak ikut ride ke Teluk Kemang .... menyesal ..... crying.gif .... kalau tak boleh juga saya berguru dengan otai-otai kat sana ..... nono

... dah lah moto cun-cun banyak .... menyesal tak ikut ..... ! no




 menyesal pn dh x guna,menda dh lepas...tunggu jela tahun dpn...imslow.gif



__________________




Guru

Status: Offline
Posts: 1327
Date:

melepas...

__________________

walk the talk



Guru

Status: Offline
Posts: 5052
Date:

peroz wrote:

 

Han RGF wrote:
Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 

 


dongar tu..... yg mne menaruh harapn padam kn je la.... etone da monang... biggrinbiggrinbiggrin



 hehehehehe...mcm ade yg Tersirat jerr ?????biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin



__________________

 " Integration of Colors, Speed & Sound...."



Senior Member

Status: Offline
Posts: 235
Date:

....tahun nie dah melepas peluang takpe ..... nanti saya cuba sedaya upaya siapkan Panther model B ( B ... buruk lah tu ertinya! ) dan moga2 dapat berjumpa dan berkenalan dengan otai-otai RMR tahun depan .... kat PD juga kot? :)

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 791
Date:

Norty wrote:

....tahun nie dah melepas peluang takpe ..... nanti saya cuba sedaya upaya siapkan Panther model B ( B ... buruk lah tu ertinya! ) dan moga2 dapat berjumpa dan berkenalan dengan otai-otai RMR tahun depan .... kat PD juga kot? :)



B...........BEST! Ape la bro siap kan la 11L tu..............ramai yg mengenalinya tapi tiada seorang pun dapat menghayat owner lama dia tu utk menjualnya!

PEACE

 



__________________


 



Guru

Status: Offline
Posts: 1327
Date:

Norty wrote:

....tahun nie dah melepas pelung takpe ..... nanti saya cuba sedaya upaya siapkan Panther model B ( B ... buruk lah tu ertinya! ) dan moga2 dapat berjumpa dan berkenalan dengan otai-otai RMR tahun depan .... kat PD juga kot? :)



alamak...pancing!!
otai tengah merendah diri plak dah.
bawak je la semua jentera buruk dalam simpanan yang banyak ekzos tu....

 



__________________

walk the talk



Guru

Status: Offline
Posts: 1214
Date:

et0Ne wrote:

 

Dablek wrote:

 

MamatKapar wrote:

 

zuki wrote:

 

----------------
tgk perot mamat kapar.
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif
shocked.gif


 




.... kurang sket dari perut Zuki!!!..hehehe

 

 



haha.........itu lah perut bapak kapar yang nakal sgt2...kihkihkih....

biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 

 




biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 



lalalalalalala. wuwuwuwubiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinnononono

 



__________________
ape lah yg ada pada nama
ape lah yg ada pada gelaran
sampai masa kite akan jatuh
beringatlah

BERMACAM2 RAYBAN DAN AKSESORI RAYBAN UNTUK DIJUAL.
PM SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.




Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

usyar wrote:

Norty wrote:

....tahun nie dah melepas pelung takpe ..... nanti saya cuba sedaya upaya siapkan Panther model B ( B ... buruk lah tu ertinya! ) dan moga2 dapat berjumpa dan berkenalan dengan otai-otai RMR tahun depan .... kat PD juga kot? :)



alamak...pancing!!
otai tengah merendah diri plak dah.
bawak je la semua jentera buruk dalam simpanan yang banyak ekzos tu....

 




moto dalam gambar tu ker??...
dah siap.... bawak la gi kapar dulu bro!!!!

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 208
Date:

taon dopan doket mano pulok?
mesti PD gak kn?
arap2 dpt ler sy smpai pd taon dopan.
mari same2 kite doakan.

__________________

Hadapi segalanya dengan senyuman :)



Guru

Status: Offline
Posts: 659
Date:

Han RGF wrote:

kak_fiza wrote:

 

et0Ne wrote:

 

uda_5-speed wrote:

untuk pengetahuan semua kehadiran etone a.k.a faizal hussein ke kapar pada jumaat mlm sabtu bersamaan 5 jun semalam sgt mendapat kejutaan oleh pihak RMR kl dan mamat kapar adn the geng...betol2 thrue rider la etone nie...sorang2 pown jadi walaupown hanya menaiki kuda rxs beliau namun masih gagah menyusuri highway dari kuantan ke kapar...
SYABAS etone!!!



xde hal la...

aku pn teringin nk lpk kt KAPAR tmpt PENGHULU KAPAR lpk...

hehe...jgn marah yea mat...

papep0n aku n m0t0 selamat pergi n balik...

thanx t0 0TAI1KT,K.FIZA,ABG.HAN,UDA,WAK JAWA,DELI,MAMAT KAPAR & the GANG & GENG2 MIC yg melayan aku sepanjang aku ade kt sana...

tq...tq...tq...jasamu semua dikenang...



-- Edited by et0Ne on Saturday 6th of June 2009 04:47:29 AM

 



tentula kami layan awok tu faizal hussein heheee.....

 

 



Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 



hehehehe......keno p kampung MALAYSIA la ngantar..huhuhuhuhuhbiggrinbiggrinbiggrin

 



__________________
"2 sTroke engine..smell like RETRO spirit.."
 ..........RD,LC,TZR,RZV500 V4.........

my new collection...coming soon...!


Guru

Status: Offline
Posts: 613
Date:

MamatKapar wrote:

Han RGF wrote:
Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 

 




.... next time datang kg. mesia.....
jangan pakai suar koyak....
..pastu bawak satu barrel KFC.....!!!... hehehe

 



botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...


__________________

.....unit pemantau bebas.....



Guru

Status: Offline
Posts: 1370
Date:

kak_fiza wrote:

 

MamatKapar wrote:

 

Han RGF wrote:
Botul tu kak FIza....Etone....ko pon bokannyo orang lain...hik.....hik......biggrinbiggrinbiggrin

 

 




.... next time datang kg. mesia.....
jangan pakai suar koyak....
..pastu bawak satu barrel KFC.....!!!... hehehe

 



botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...

 



biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin ko dengar tu etone!!! haaa tu baru sikit jer tu. pasni pergi beli suar yang cantik2. pakai suar slack baju kemeja kotak2 butang sampai leher!!! hahahahaha

 



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

hitam_kidal wrote:

biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin ko dengar tu etone!!! haaa tu baru sikit jer tu. pasni pergi beli suar yang cantik2. pakai suar slack baju kemeja kotak2 butang sampai leher!!! hahahahaha

 




...... pakai minyak rambut Pokken lebih sket....biar kilat!!!
pastu...sikat rambut kemas..... belah tengah leper!!

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

kak_fiza wrote:

botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...



..... kalau suar lutut koyak takpo lagi kak oooiii....
...nih hah..... suar dalam yg kocik pun koyak gak....
..dah tu.... gotah pinggang suar kecik pun dah loheh...
..ado ko dia pintal jo suar dalam tu macam kain sarong!!!.....

...camno nak jadi menantu nihhh????

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 1370
Date:

MamatKapar wrote:

 

kak_fiza wrote:

 

botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...



..... kalau suar lutut koyak takpo lagi kak oooiii....
...nih hah..... suar dalam yg kocik pun koyak gak....
..dah tu.... gotah pinggang suar kecik pun dah loheh...
..ado ko dia pintal jo suar dalam tu macam kain sarong!!!.....

...camno nak jadi menantu nihhh????

 

 




uii ko ni mamat!!! bilo lak kau nengok dio pintal spender lak ni???? tak patot ko ni mamat , kaki skodeng ghupo eh ekau ni!!!biggrinbiggrinbiggrin



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 613
Date:

MamatKapar wrote:

kak_fiza wrote:

 

botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...



..... kalau suar lutut koyak takpo lagi kak oooiii....
...nih hah..... suar dalam yg kocik pun koyak gak....
..dah tu.... gotah pinggang suar kecik pun dah loheh...
..ado ko dia pintal jo suar dalam tu macam kain sarong!!!.....

...camno nak jadi menantu nihhh????

 



ish...ish...ish....sampai ke situ ko mamat....
merajuk dia kang.....sape nk pujuk.....akak jugak.....

 



__________________

.....unit pemantau bebas.....



Guru

Status: Offline
Posts: 1370
Date:





..... kalau suar lutut koyak takpo lagi kak oooiii....
...nih hah..... suar dalam yg kocik pun koyak gak....
..dah tu.... gotah pinggang suar kecik pun dah loheh...
..ado ko dia pintal jo suar dalam tu macam kain sarong!!!.....

...camno nak jadi menantu nihhh????

 



ish...ish...ish....sampai ke situ ko mamat....
merajuk dia kang.....sape nk pujuk.....akak jugak.....

 

 



mamat ekau tau tak?? tersodak etone ateh mutor skang ni!!! dio tongah tokun bekojo skang ni!!! tongah kumpul duit ni!!!biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 5052
Date:

haaaa..lepas ni,meriah lagi ar kg.mesia...hehehe

__________________

 " Integration of Colors, Speed & Sound...."



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

hitam_kidal wrote:



.... dio tongah tokun bekojo skang ni!!! tongah kumpul duit ni!!!biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 




...kumpul duit beli suar ker KFC??????aww

 



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 1214
Date:

dia nak beli moto len la. lagipon jiwa dia jiwa rox. patot bg pinjam motor uncle eric hari tu. hehe

__________________
ape lah yg ada pada nama
ape lah yg ada pada gelaran
sampai masa kite akan jatuh
beringatlah

BERMACAM2 RAYBAN DAN AKSESORI RAYBAN UNTUK DIJUAL.
PM SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.




Guru

Status: Offline
Posts: 1370
Date:

MamatKapar wrote:

 

hitam_kidal wrote:

 



.... dio tongah tokun bekojo skang ni!!! tongah kumpul duit ni!!!biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 




...kumpul duit beli suar ker KFC??????aww

 

 




nak beli jiwa kot!!!! heheheehehehebiggrinbiggrinbiggrinbiggrin



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 194
Date:

botul tu mamat.....
ni dtg tangan o jek.....
ish...ish...ish.....dgn suar koyak lg tu....
seb bek dtg dr jauh kalau x mak halau balik suh tukar suar...hik...hik...





aku bg pinjam sluor LOIS buttonfly pd ko..size kita sama tone....27~29 cm....beza tahun je................ko sekarang...kawan 15 tawon lepas ..hik...hikk...hikkk...nanti kwn ambik dlm frame....



__________________
2 stroke pun 2 stroke lah..ape aku kisah...


Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

waaa...
banyak best la..
rugi pulak xpergi..
maklum la saya masih belajar dah xcukup wang nak pergi..
huhu..


__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 162
Date:

hahahaa...cian si etone..Jadi bahan kat sini...

apa2 pon lu tetap rock la bro...biggrinbiggrin


__________________





avatar.img?ID=200179avatar.img?ID=201421avatar.img?ID=201422avatar.img?ID=208075



Senior Member

Status: Offline
Posts: 117
Date:

shaqiren wrote:

waaa...
banyak best la..
rugi pulak xpergi..
maklum la saya masih belajar dah xcukup wang nak pergi..
huhu..




Rugi oo ko tak pergi..

Aku gerak dr sg besar kol 6pg tue..

 



__________________
DSC01130.jpg



Senior Member

Status: Offline
Posts: 415
Date:

TUMPANG LALU...

EVENT KT TELUK KEMANG TU ADA MASUK MANA2 MAJALAH X...???


__________________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 110
Date:

wat mase nie lom g kot

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 5052
Date:

dah kuar dah..hehe smile.gif

__________________

 " Integration of Colors, Speed & Sound...."



Member

Status: Offline
Posts: 8
Date:

dapek ko x agak nye den trn ini tahun....huhuhu...rugi x trn nie..hehe

__________________



Guru

Status: Offline
Posts: 5052
Date:

ish mano leh x trun...msti turun punyo.. wink.gif

__________________

 " Integration of Colors, Speed & Sound...."



Guru

Status: Offline
Posts: 764
Date:

kenangan yg terindah di tahun yg meriahawwaww



__________________

Retro Owner Club Kuantan

«First  <  17 8 9 | Page of 9  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard