RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: GTO KH110


Member

Status: Offline
Posts: 24
Date:
GTO KH110


sy tgk xde lg topic utk moto nie...
sy buatkan satu ye...

23ce0.jpg


1569729847laq5.jpg


1679484881lrn3.jpg

__________________
35486592ab1.jpg


Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

Wah.... bila amik moto nih...??... berapa Rm??..

__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 659
Date:

WAAA....GTO ori tuuuu!mane dpt bro?lu punye ke ni....hehehewinkwink

__________________
"2 sTroke engine..smell like RETRO spirit.."
 ..........RD,LC,TZR,RZV500 V4.........

my new collection...coming soon...!


Member

Status: Offline
Posts: 24
Date:

pinjam moto org...biggrinbiggrinbiggrin
huhuhu...
jmp kt bengkel lame di yong peng, batu pahat...
harga dicadangkan 1K,dpt pun,1K...biggrinbiggrinbiggrin

-- Edited by koi_cbh at 20:40, 2008-11-11

__________________
35486592ab1.jpg


Guru

Status: Offline
Posts: 1238
Date:

Sportrim sja klu tolak dah beriban-riban...
Hg dapat 1K sja, kira cantik sgt la tu...
Xmau jual ka??


__________________




Guru

Status: Offline
Posts: 1319
Date:


dsc01787xq3.jpg
ehsan dari seorang sahabat..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 3188
Date:

Silam 05 wrote:


dsc01787xq3.jpg
ehsan dari seorang sahabat..






hehehehe 135lc tepi tu nak jual kan pakej sport rim??...lalallalalala

__________________
You've been SMOKED by a TWO STROKE Machine


Guru

Status: Offline
Posts: 2736
Date:

dalam kedai boleh dapat lagik..last tengok ada 2 bijik....tapi sport rim dah takdela...

__________________



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

alongYP wrote:


hehehehe 135lc tepi tu nak jual kan pakej sport rim??...lalallalalala


puas aku bedek sport rim mbx80 tu ..... aku offer Rm 4k pun tanak jual......

Tenz.... kat mana kedai moto yg ada jual GTO tu.... berapa rm??






__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Guru

Status: Offline
Posts: 2736
Date:

ko dok klang tak susah nak carik...kat seberang jalan balai polis trafik klang...kedai yang femes ngan vespa....tu pon kalo ada lagik..last aku tengok tahun 2004

__________________



Guru

Status: Offline
Posts: 12639
Date:

TENZ wrote:

ko dok klang tak susah nak carik...kat seberang jalan balai polis trafik klang...kedai yang femes ngan vespa....tu pon kalo ada lagik..last aku tengok tahun 2004




Ada lagi.... Geran takde... rim takde..... dia nak tolak Rm3k!!  heheheweirdface



__________________

 Lepak SANTAI MAT NEGRO!!
-------------------------------

Setiap RABU 5.30 ptg - SEc. 7 baru!!... belakang KFC pintu masuk UITM!!.
Setiap Jumaat 10.30 mlm - Pekan KAPAR!..selepas MOBIL
Setiap Sabtu atau Ahad - Ada Ride RMR!!..JOMM
call aku  - 019-6003900...!! 
laughing.gif

 



Member

Status: Offline
Posts: 24
Date:

adoi,mahalnye,hehehe...

__________________
35486592ab1.jpg


Guru

Status: Offline
Posts: 1319
Date:

apek tu mcm hampeh.. member siap sound, suh frame jer, gantung kt atas kedai.. klu rim ade sekali, bleh gak terima akal.. sebab tu smpi skg x de org nk beli.. doh

__________________


Member

Status: Offline
Posts: 24
Date:

Silam 05 wrote:

apek tu mcm hampeh.. member siap sound, suh frame jer, gantung kt atas kedai.. klu rim ade sekali, bleh gak terima akal.. sebab tu smpi skg x de org nk beli.. doh




 

hehehe...
biar je bro...
apek tu tido skali kot dgn moto tu...biggrinbiggrinbiggrin

__________________
35486592ab1.jpg
az


Guru

Status: Offline
Posts: 1050
Date:

Silam 05 wrote:

apek tu mcm hampeh.. member siap sound, suh frame jer, gantung kt atas kedai.. klu rim ade sekali, bleh gak terima akal.. sebab tu smpi skg x de org nk beli.. doh




mungkin betul kot bro, apek tu mmg nk letak dlm frame motor tu..
tu pasl dia letak harga tinggi..biar xde org nk beli..hahahaha
biggrinbiggrinbiggrinbiggrin



__________________

Ride On & Ride Safe...



Newbie

Status: Offline
Posts: 1
Date:

Salam bro semua nk tye skit ni .

cup tepi belah kiri yg ad emblem GTO tu leyh dpt x ?

n lampu depan die leyh kacuk gn lampu Rx/S x ?

coz ad je sbiji tesadai moto idop spotrim juge dh x d : (

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1319
Date:

tuahrox wrote:

Salam bro semua nk tye skit ni .

cup tepi belah kiri yg ad emblem GTO tu leyh dpt x ?

n lampu depan die leyh kacuk gn lampu Rx/S x ?

coz ad je sbiji tesadai moto idop spotrim juge dh x d : (



tak yah carik la bang.. buang karen jer carik2 bende tu sume.. lagi pun leceh nk kacuk2.. klu ade pun emblem tu kompom mahal, tak 2K mesti up lagi 3K, tu baru emblem, dah tu kompom2 bini pun mara, "abg nie tak de bende lain ker nk buat, bwk2 la mengaji ker, ke masjid dgr ceramah ker?" (tu contoh jer, tiade kena mengena dgn mamat kapar) camnie laa, senang abg jual je la kat saye mura2.. x yah pening2 kepale nak carik emblem tepi tu.. susah bang.. letih wooo.. penat lagi.. hahahaha..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 2806
Date:

Silam 05 wrote:

 

tuahrox wrote:

Salam bro semua nk tye skit ni .

cup tepi belah kiri yg ad emblem GTO tu leyh dpt x ?

n lampu depan die leyh kacuk gn lampu Rx/S x ?

coz ad je sbiji tesadai moto idop spotrim juge dh x d : (



tak yah carik la bang.. buang karen jer carik2 bende tu sume.. lagi pun leceh nk kacuk2.. klu ade pun emblem tu kompom mahal, tak 2K mesti up lagi 3K, tu baru emblem, dah tu kompom2 bini pun mara, "abg nie tak de bende lain ker nk buat, bwk2 la mengaji ker, ke masjid dgr ceramah ker?" (tu contoh jer, tiade kena mengena dgn mamat kapar) camnie laa, senang abg jual je la kat saye mura2.. x yah pening2 kepale nak carik emblem tepi tu.. susah bang.. letih wooo.. penat lagi.. hahahaha..

 



ish...tamak halobe btl dirimu ye....tak pyh jual kt dia bang..bg sy...wat amal jariah skit...hehe...biggrinbiggrinbiggrin

 



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 274
Date:

koi.....bkn ke mto 2 fahmy pnye?tp die dh jual mto 2 dgn dak tmerloh.............

__________________


Member

Status: Offline
Posts: 19
Date:

bro ada 1 nih blm register... macam baru ( new old stock) duduk dlm stor klau jual 5k ader yg beli x.

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 274
Date:

lokasi?bole usya2 ni.....

__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 3
Date:

ap beza kawasaki gto 125??
bley share maklumat x??
sy dak baru kat cnie...


__________________
huahua


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date:

arek wrote:

ap beza kawasaki gto 125??

bley share maklumat x??
sy dak baru kat cnie...

 



AR 125 ada la tapi kalau Gto 125 x pernah pun dgr n x pernah pun nampak..


__________________

Sila klik disini untuk penjimatan elektrik..
www.alatpenjimatan.com

Sila klik disini untuk belajar membina WebSite sendiri..
www.bengkelwebsite.com

MyBlogspot..
faisrz250.blogspot.com


Banzai...!!!!


Newbie

Status: Offline
Posts: 3
Date:

abis klu gmbar moto kawasaki yang kat ats 2???
kawasaki ap???

__________________
huahua


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date:

tu kan gto 110..Kalau ar 125 nak dibezakan dgn gto 110 memang banyak beza..

__________________

Sila klik disini untuk penjimatan elektrik..
www.alatpenjimatan.com

Sila klik disini untuk belajar membina WebSite sendiri..
www.bengkelwebsite.com

MyBlogspot..
faisrz250.blogspot.com


Banzai...!!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 274
Date:

taip je kt bikepics.......

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

mari ramaikan kaum GTO..
saya mewakili kaum sungai besar yang memakai motor buruk ni..
huhu..


__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 274
Date:

gmbr gto 2 kt pt raje lau ko nk tau...heheeheh

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1214
Date:

Dablek wrote:

 

Silam 05 wrote:

 

tuahrox wrote:

Salam bro semua nk tye skit ni .

cup tepi belah kiri yg ad emblem GTO tu leyh dpt x ?

n lampu depan die leyh kacuk gn lampu Rx/S x ?

coz ad je sbiji tesadai moto idop spotrim juge dh x d : (



tak yah carik la bang.. buang karen jer carik2 bende tu sume.. lagi pun leceh nk kacuk2.. klu ade pun emblem tu kompom mahal, tak 2K mesti up lagi 3K, tu baru emblem, dah tu kompom2 bini pun mara, "abg nie tak de bende lain ker nk buat, bwk2 la mengaji ker, ke masjid dgr ceramah ker?" (tu contoh jer, tiade kena mengena dgn mamat kapar) camnie laa, senang abg jual je la kat saye mura2.. x yah pening2 kepale nak carik emblem tepi tu.. susah bang.. letih wooo.. penat lagi.. hahahaha..

 



ish...tamak halobe btl dirimu ye....tak pyh jual kt dia bang..bg sy...wat amal jariah skit...hehe...biggrinbiggrinbiggrin

 

 



macam ni le bang. teman nak wat amal jariah sikit. teman nak menabung untuk kawan2. teman menabung kat meke murah2, meke pon wat amal jariah pasang niat bersedekah le kat teman. duit meke dapat. pahala pon meke dapat. nak x? hehebiggrinbiggrinbiggrin

 



__________________
ape lah yg ada pada nama
ape lah yg ada pada gelaran
sampai masa kite akan jatuh
beringatlah

BERMACAM2 RAYBAN DAN AKSESORI RAYBAN UNTUK DIJUAL.
PM SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.




Guru

Status: Offline
Posts: 2466
Date:

zuki wrote:

macam ni le bang. teman nak wat amal jariah sikit. teman nak menabung untuk kawan2. teman menabung kat meke murah2, meke pon wat amal jariah pasang niat bersedekah le kat teman. duit meke dapat. pahala pon meke dapat. nak x? hehebiggrinbiggrinbiggrin

 



manyak manis incik punya ayatbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 



__________________

m_598ac4e3b59b4b57be6660f2806ea574.jpg



Guru

Status: Offline
Posts: 2806
Date:

haha...btl2 tang coner dia potong aku...

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1214
Date:

hehe. teman nak kawan2 sume dapat pahala. jadi camne lagi teman nak tolong deme. macam ni le crenye, dgn amal jariah dan bersedekah. pepatah juga mengatakan, 'orang tamak selalu untung' hehe.

__________________
ape lah yg ada pada nama
ape lah yg ada pada gelaran
sampai masa kite akan jatuh
beringatlah

BERMACAM2 RAYBAN DAN AKSESORI RAYBAN UNTUK DIJUAL.
PM SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.




Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

pemburu bayang wrote:

gmbr gto 2 kt pt raje lau ko nk tau...heheeheh




kat mana 2 bang??

bagitahu la..

maklum la saya baru nak mengenali motor gto ni..

hehe..



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

pemburu bayang wrote:

gmbr gto 2 kt pt raje lau ko nk tau...heheeheh




abg pemburu bayang..

saya dah tahu lokasi motor gto 2..

di restoran 25jam ni..

huhu..



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 235
Date:

Salam ..... maaf mengganggu ....

Saya tengok foto kat atas tu, GTO ini ajer yang pakai seat ori ...

GTO1-1.jpghttp://i32.photobucket.com/albums/d30/proactionXXX/GTO1-1.jpg

.... yang lain tu bukan.

Kawan saya ada simpan seat ori nie ....baru stok lama. Harga RM140. Kalau ada sesiapa yang nak beli, e-mel saya: twin_magneto@hotmail.com

-- Edited by Norty on Tuesday 14th of July 2009 01:39:03 AM

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1728
Date:

Kepada En. Koi cbh....

Sesungguhnya aku begitu tertekan dan sedih sekali dgn kata2mu itu..... MOTOR GTO RM1k jer???? argh!!!!! jual kt aku la woi.....


__________________

Salam persahabatan kepada semua gang2 retro se'antero malaysia......



Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

wahh!!
rm1k je..
motor sahaja ke??


__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date:

Kalau 1K tu tahun bile punya..
Kat tempat aku time tahun 2006 kalau x silap ada budak nak jual GTO 1.2k je lagi gile siap sportrim tu..


__________________

Sila klik disini untuk penjimatan elektrik..
www.alatpenjimatan.com

Sila klik disini untuk belajar membina WebSite sendiri..
www.bengkelwebsite.com

MyBlogspot..
faisrz250.blogspot.com


Banzai...!!!!


Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

FAIZ wrote:

Kalau 1K tu tahun bile punya..
Kat tempat aku time tahun 2006 kalau x silap ada budak nak jual GTO 1.2k je lagi gile siap sportrim tu..




nape ko xambik je faiz?? walaupun slow tapi orang pandang punya..



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 230
Date:

shaqiren wrote:

pemburu bayang wrote:

gmbr gto 2 kt pt raje lau ko nk tau...heheeheh




kat mana 2 bang??

bagitahu la..

maklum la saya baru nak mengenali motor gto ni..

hehe..






alah tu gambo kt taman u kt pt raje,kn leh nmpk gmbar berlatarbelakang kedai mamak Al-Azhar corner..bdk dlm gmbo tu bdk UTHM,fakulti teknologi maklmat dan multimedia...cmne tah dak ni dpt GTO..ish3disbelief.gifno.gif

__________________

kawaii_onionhead_80.gifClick-> header.jpgkawaii_onionhead_40.gif




Senior Member

Status: Offline
Posts: 401
Date:

smartlah!!!!!!

__________________

-FREE ALCOHOL FOR RIDE-



Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

biasa la mesti runner 2..huhu..


__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 139
Date:

shaqiren wrote:

biasa la mesti runner 2..huhu..




 runner TEMERLOH!!!!...huhuhu..



__________________
aku minat motor retro....da keje nnt aku nak beli moto idaman kalbu ku ini...

wawawawawawawa



Guru

Status: Offline
Posts: 1116
Date:

2 bukan ijan yang lepak dengan aku ke ajib??


__________________


Member

Status: Offline
Posts: 24
Date:

pemburu bayang wrote:

koi.....bkn ke mto 2 fahmy pnye?tp die dh jual mto 2 dgn dak tmerloh.............




 sudah gaharu cendana pula..
hehehehe..
mane pegi mi..
lame xde...



__________________
35486592ab1.jpg


Senior Member

Status: Offline
Posts: 139
Date:

shaqiren wrote:

2 bukan ijan yang lepak dengan aku ke ajib??




ye....2 la encik ijan nyer...huhuhu



__________________
aku minat motor retro....da keje nnt aku nak beli moto idaman kalbu ku ini...

wawawawawawawa



Guru

Status: Offline
Posts: 1327
Date:

rare gto nih...

__________________

walk the talk



Senior Member

Status: Offline
Posts: 235
Date:

Otai-otai sekalian .... nie meter GTO kan? Minta maaf lah pasal saya nie baru lagi blajar bab motosikal nie .... ;)

3880196421_741451bb1f.jpg

 

3880196423_6a097b00ae.jpg



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 235
Date:

Seat GTO ....

4033087772.jpg

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 274
Date:

ye la 2.meter gto...tp versi rim besi pnye.....lau spotrim tulisan kawasaki 2 dganti tulisan GTO....

__________________
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard