RETRO MALAYSIAN RIDERS

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: TERENGGANU


Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:
RE: TERENGGANU


mlm minggu 20/3/2010 mane pot retro kita area ganu?
kwn ada kat cherating............saje ada kelapangan nk turun minum2

__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

Jalan2 kedai kobert ler...
hehe...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 835
Date:

bleh snggah dungun...ada la geng2 kite kt sane...
try cntact brader nie....
012-9466007...(along)

__________________
gif-anime.gif


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

A.L.O.N.G...
hehe...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Senior Member

Status: Offline
Posts: 465
Date:

heee..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 835
Date:

menghitung hari....
ngeeebiggrinbiggrinbiggrin

__________________
gif-anime.gif


Senior Member

Status: Offline
Posts: 465
Date:

genge kelate bertolak pgi sabtu..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

dan meghitung lagi...
esok mereka dah bertolak...
lusa sampai ler tur...
hehe...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:

rahmat_trg wrote:

dan meghitung lagi...
esok mereka dah bertolak...
lusa sampai ler tur...
hehe...




insyaallah semoga perjalanan retro sana berjalan lancar

xlupa jugak ingatan berhati2 semasa memandu dijalan raya

ingatlah orang tersayang walaupun berada dimana2.............



__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:

kalau ada lebihan baju rojer.den nak boli 2 helai
saiz XL,L
marwie 3xv 0173766415


__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Senior Member

Status: Offline
Posts: 465
Date:

gempak gila ride ganu..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

HEHE...
best kan...
nanti kite pg ride ke PD nak???
hehe...biggrin


__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Senior Member

Status: Offline
Posts: 110
Date:

PD...syok tu...tp moto aku leh sampai...aku yg tak brapa tiptop..blik tganu pun demambiggrinbiggrinbiggrin

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

hehe...
adui...
banyak kali jalan2...
ride2...
nanti biasa la...
hehe...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 784
Date:

RIDE TO PD....
biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin


__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 824
Date:

jom semua

__________________

AKU DIA DAN JIWE - JIWE KELAJUAN........


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

Ejosbesi wrote:

PD...syok tu...tp moto aku leh sampai...aku yg tak brapa tiptop..blik tganu pun demambiggrinbiggrinbiggrin



hehe...
demam baru...
tu tandanyer syok...
law pg PD...mEsti syok abex!!!biggrin

 



__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 1131
Date:

saya pon berada di dunggun...klu x der aral melintangr saya akan join ride ker pd bersama team pantai timurbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin

__________________
tidak akan ada... yang baru jika tidak... bermula dari yang lama...

"wa caya lu brader!!!!!!!!! hensem!!!!!"


Guru

Status: Offline
Posts: 784
Date:

x de hal lets ride 2 pd...

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

banyak x7 dari terengganu...hehe...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 1131
Date:

rahmat_trg wrote:

banyak x7 dari terengganu...hehe...




biggrinbiggrinbiggrinbiggrin...nie lah waktunyer...harap2 dapat bertemu dengan ahli2 rmr terengganu..leh beramah...huhuhuhuh...dan mintak2 jadual berjalan dan x der halangan...duakan yer semua demi kejayaan semua majulah sukan permotoran retro di malaysia!!!!!!!!!!!!!



__________________
tidak akan ada... yang baru jika tidak... bermula dari yang lama...

"wa caya lu brader!!!!!!!!! hensem!!!!!"


Guru

Status: Offline
Posts: 576
Date:

pd hari santai retro 2010 geng u all yg plng jauh blik lmbt kn..
respects sama lu org..smgt yg kntal..
wlpn jauh tp blik smpai event abs...mmg sportg abis..tp sybas..


__________________
'tak lapok dek zaman'


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

hehe...
adik manis yang duduk test2 bawa yp...hehe...
sekali tegur tak kenal...haha...
dua kali pandang cam penah ku lihat...haha...

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 576
Date:

hahaha..sape la ek..time 2 da naik malu..
muke da tebal..tu yg xnk pndg org..heheehe..
seronok smpai xterkata..hehehbiggrinbiggrinbiggrin


__________________
'tak lapok dek zaman'


Senior Member

Status: Offline
Posts: 465
Date:

salam..saya sebagai wakil geng2 kelantan ingin mewawarkan perjumpaan yang julung2 kali diadakan..butir2nya seperti berikut..

HARI/TARIKH : JUMAAT..23hb.julai 2010..
TEMPAT : STADIUM KB
MASA : 4.30 PM

saya dengan rasa rendah diri menjmput sesiapa shaja yang ada kelapangan hadir ker perjmpaan kecil kecilan ini..kehadiran anda semua dialu2kan..yang penting dan kalau boleh bersama jentera retro anda...sekian..

insan biasa/aziz : 0124530630/0199981229

__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

smileselamat berkenalan
sy bdk b.payong marang..,
pakai txr(panther)..,
kalu blh kenal pomen penther sedap jugok..

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 461
Date:

salam,

jengkingbeluran mengucapkan selamat Ramdhan Al Mubarak kepada semua warga RMR Timur ... khususnya warga RMR Terengganu ..... smile.gif

__________________
jengking


Senior Member

Status: Offline
Posts: 381
Date:

jengkingbeluran wrote:

salam,

jengkingbeluran mengucapkan selamat Ramdhan Al Mubarak kepada semua warga RMR Timur ... khususnya warga RMR Terengganu ..... smile.gif




selamat menjalani ibadah puasa buat wrga rmr terengganu



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 835
Date:

selamat berpuasa kpd sume warge tganu kiter!!!!
ejah la wat bukke pose sek2 ganu kiter....mesti beh...biggrinbiggrinbiggrin

__________________
gif-anime.gif


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

moleh gork...nanti aku balik kite g buke pose ok...kat bandar terengganu hahha....

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 784
Date:

Alhamdullillah... acara berbuka puasa telah dpt dilaksanakan.... arap bro naim dpat uploadkan sdikit gmbr sbgai tatapan...

__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 3
Date:

salam bro boleh ke bagi kawe no tipon wan pomen tu, kawe nok cari cdi utk suzuki gs400xf kawe , hak lamo dah bakar sms je no kawe 0172586263-zul

__________________
mzabms


Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN

DARI MARWIE 3XV SERTA PASANGAN

LOKASI BANGI/SEREMBAN/KUALA PILAH



__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Senior Member

Status: Offline
Posts: 461
Date:

salam

Disini jengkingbeluran mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" untuk members RMR Timur semoga ceria hendaknya bersama Famili dan sanak saudara.

__________________
jengking


Guru

Status: Offline
Posts: 824
Date:

Sempena ketibaan Syawal yang Mulia, kami mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI Maaf Zahir & Batin daripada kami sekeluarga.. Ucapan ini ditujukan khas kepada Atok, Nenek,Tok Abah, Nekma, dan seluruh kaum keluarga yang berada nun jauh di sana Ucapan istimewa Aidilfitri ini juga ditujukan utk semua sahabat handai trmasuk semua yang mengenali saya.SALAM AIDILFITRI & Salam Perantauan

__________________

AKU DIA DAN JIWE - JIWE KELAJUAN........


Guru

Status: Offline
Posts: 1175
Date:

En.Hafiz Ahmad.......mu kat Dungun area mano



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 835
Date:

yamaha set__ wrote:

En.Hafiz Ahmad.......mu kat Dungun area mano



umoh kt kuale abang...bese lepak3 kt bengkel dpn Pattaya One bt.48...awwawwaww

 



__________________
gif-anime.gif


Guru

Status: Offline
Posts: 928
Date:




 




mane g abih awang2 ganuni ...senyak je ni.....wang,ade tong plate ganu nok lego...halo kawe...o132454349



__________________

BERKAWAN LAH SEBAGAI SEORANG KAWAN

JANGAN LAH BERKAWAN SEBAGAI SEEKOR HAIWAN



Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:

cikarul wrote:

 




 




mane g abih awang2 ganuni ...senyak je ni.....wang,ade tong plate ganu nok lego...halo kawe...o132454349

 



bro cikarul mau tanya tong brapa mau letgo.....sory bertanya

 



__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Guru

Status: Offline
Posts: 928
Date:



marwie aku dah pm....kalu betul2 series halo la....leh bdi bawak berbincang.....


-- Edited by cikarul on Tuesday 19th of October 2010 04:20:55 AM

__________________

BERKAWAN LAH SEBAGAI SEORANG KAWAN

JANGAN LAH BERKAWAN SEBAGAI SEEKOR HAIWAN



Guru

Status: Offline
Posts: 6278
Date:


jemputan semua retro area terengganu ke majlis perkahwinan saya belah pengantin perempuan di dungun pada 18/12/2010..........



001.jpg



002.jpg





-- Edited by marwie 3xv on Thursday 9th of December 2010 01:12:02 AM

__________________

''kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"

marwie 3xv      017-3766415
BANGI - PUTRAJAYA - BUKIT MAHKOTA - KUALA PILAH

LEPAK SANTAI RETRO PUTRAJAYA SETIAP RABU
LOKASI (laman perdana/dataran putra - SEBELAH JABATAN PERDANA MENTERI)
6PM - 8PM

                                         PUTRAJAYA RETRO OWNER CLUB ( PROC)                            

 - tzr250 3XV -



Senior Member

Status: Offline
Posts: 228
Date:

marwie 3xv wrote:


jemputan semua retro area terengganu ke majlis perkahwinan saya belah pengantin perempuan di dungun pada 18/12/2010..........



001.jpg



002.jpg





-- Edited by marwie 3xv on Thursday 9th of December 2010 01:12:02 AM




tq bro marwie atas jemputan, tp sy x dpt hadir atas urusan kerja.. selamat pengantin baru..



__________________


.......Terengganu Retro Community.......


Newbie

Status: Offline
Posts: 1
Date:

sy pon support jgk.....biggrin

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 835
Date:

marwie 3xv wrote:


jemputan semua retro area terengganu ke majlis perkahwinan saya belah pengantin perempuan di dungun pada 18/12/2010..........




laa...bakal org rumah abg ke nie??insyaallah dtg klo xde hal...

 



__________________
gif-anime.gif


Guru

Status: Offline
Posts: 1175
Date:

Assalamualaikum..............apa khabar warga Terengganu smile



-- Edited by yamaha set__ on Wednesday 23rd of March 2011 09:02:44 PM

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

waalaikumussalam... yamaha set....hehehe

__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 1319
Date:

Time kaseh geng terengganu yg sporting.. naim, epul, kerul & kwn lain.. apis pun time kaseh yer atas jasa baik kalian menolong kami tempoh hari.. :)

best dpt layan air buah kuala ibai.. memang terbaek..

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1813
Date:

oit...terbaik team dari klang...hahaha...belanja gambar sikit...


























__________________
Kedai Rahmat Trg dibuka daripada 21-01-2012 Jika ada ingin membeli apa2 sparepart boleh menghubungi saya : 0133299808


Guru

Status: Offline
Posts: 1319
Date:

time kasih sahabat.. ;)

 

ganu memang best laaaa.. thumbs UP wink 



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 937
Date:

selamat berpuasa pada semua warga terengganu dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengan nya. selamat beramal di bulan yang penuh berkat nie... amin



__________________
-Tempe Enduro_

Dimana ada jalan, di situ ada haigway...... preennnnngggggggg.................

«First  <  19 10 11 12  >  Last»  | Page of 12  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard